Партньорство
Партньорство
БРАНД СЕМПАТИЯ
за лидери, визионери и предприемачи с човешки поглед

Бранд семпатия и творчество
Как усещането за близост променя усещането за бранда?
В технологичния свят, който ни заобикаля отвсякъде, истински човешките моменти и житейски истории, поставени във фокуса на бранда, повишават чувството на емпатия и пробуждат въображението, като отличават компанията от всички останали, достигайки искрено до сърцата на хората.
Всеки бранд може да обърне поглед към важните неща в живота, като се научи да разпознава и решава с творческа увереност и нестандартен подход някои от всички проблеми, пред които хората се изправят ежедневно.
Бранд семпатия и вярвания
Вярванията на бранда определят как се свързва с хората и защо хората се свързват с него. Когато човешките преживявания на хората се свържат с истинската цел на бранда, резултатът е положително развитие с вдъхновение и разбиране.
Твоят бранд – защо съществува наистина?
Мисли, чувства, съчувства, разказва, мечтае, търси, променя, съпреживява, обича. Бранд e наистина.
Умението на бранда да прилага човешки подход, вдъхновява хората, променя житейската им перспектива и изгражда дълбоки емоционални връзки, като така създава истинска обществена стойност. Заедно с това, търсенето и новите клиенти се увеличават, което води до устойчив бизнес растеж и въздействащо присъствие.
Бранд семпатия и човешки ценности, с които се отличава


Наистина близо – как мога да бъда полезна?
Стратегическа онлайн консултация – как да започнете и какво може да промените, за да се приближите до хората.
Лекция и упражнения на живо – как да изградите бранд семпатия.
Творческа концепция – чрез нея ще ви помогна да откриете конкретна тема, която е подходяща за целенасочен и задълбочен разговор в обществото – в контекста на бранда.
Комуникационна медийна кампания, изградена върху диалог – чрез нея ще усилите както публичния глас на други хора, така и този на бранда, водени от принципите на емпатията в духа на корпоративната култура. Така ще създадете нещо невиждано до момента.
Разказване на история (storytelling).
Хората са част от историята на бранда – промяна за добро
Когато хората са част от нещо по-голямо, което внася допълнителен смисъл в живота им, те никога няма да забравят как сте ги накарали да се почувстват. Ако знаете как да подхранвате тази сила на емпатия отвътре и отвън, вдъхвайки живот в същността на вашия бранд, той ще започне да вижда отвъд обичайното, като ще процъфтява всяка година. Така ще се превърне в бранд, който обича хората. И бранд, който хората обичат.
Затова го нарекох „семпатия“, като премахнах интервала между съюза „с“ и думата „емпатия“, се получи ново словосъчетание, което носи в себе си различно значение.
Бранд, който свързва хората.
Моето „Защо“ в партньорството?
Виж отвъд това, което правиш.
Открих, че човечността, която ме движи напред, може да се превърне в неограничен източник на идеи за компании, които вярват, че истински бранд е онзи, който свързва хората и вълнува с човеколюбие, преплетено с творчески подход и желание за осъзната промяна.

„Нека продължим да се свързваме с творческата изобретателност на човешкото съзнание и да култивираме силата на взаимодействието на човек с човека.“
из „Емоцията на марката. Творчески уроци по лидерство от кариерата ми в NIKE“, Грег Хофман
Партньорство и истории, разказани в блога
Виж възможностите за участие – тук.
Виж повече за мен:
Свържи се тук и попитай още:
e-mail: hello@violine.bg
Творческа концепция и авторски снимки:
Виолина Харалампиева



















