Търсене
Close this search box.

Партньорство

Партньорство

БРАНД СЕМПАТИЯ

 

за лидери, визионери и предприемачи с човешки поглед

 

Бранд семпатия

 

Бранд семпатия и творчество


Как усещането за близост променя усещането за бранда?

В технологичния свят, който ни заобикаля отвсякъде, истински човешките моменти и житейски истории, поставени във фокуса на бранда, повишават чувството на емпатия и пробуждат въображението, като отличават компанията от всички останали, достигайки искрено до сърцата на хората.

Всеки бранд може да обърне поглед към важните неща в живота, като се научи да разпознава и решава с творческа увереност и нестандартен подход някои от всички проблеми, пред които хората се изправят ежедневно.

 

Бранд семпатия и вярвания


Вярванията на бранда определят как се свързва с хората и защо хората се свързват с него. Когато човешките преживявания на хората се свържат с истинската цел на бранда, резултатът е положително развитие с вдъхновение и разбиране.

 

Твоят бранд – защо съществува наистина?


Мисли, чувства, съчувства, разказва, мечтае, търси, променя, съпреживява, обича. Бранд e наистина.

Умението на бранда да прилага човешки подход, вдъхновява хората, променя житейската им перспектива и изгражда дълбоки емоционални връзки, като така създава истинска обществена стойност. Заедно с това, търсенето и новите клиенти се увеличават, което води до устойчив бизнес растеж и въздействащо присъствие.

 

Бранд семпатия и човешки ценности, с които се отличава

 

Бранд семпатия

 

Бранд семпатия

 

Бранд семпатия

 

Наистина близо – как мога да бъда полезна?


Стратегическа онлайн консултация – как да започнете и какво може да промените, за да се приближите до хората.

Лекция и упражнения на живо – как да изградите бранд семпатия.

Творческа концепция – чрез нея ще ви помогна да откриете конкретна тема, която е подходяща за целенасочен и задълбочен разговор в обществото – в контекста на бранда.

Комуникационна медийна кампания, изградена върху диалог – чрез нея ще усилите както публичния глас на други хора, така и този на бранда, водени от принципите на емпатията в духа на корпоративната култура. Така ще създадете нещо невиждано до момента.

Разказване на история (storytelling).

 

Хората са част от историята на бранда – промяна за добро


Когато хората са част от нещо по-голямо, което внася допълнителен смисъл в живота им, те никога няма да забравят как сте ги накарали да се почувстват. Ако знаете как да подхранвате тази сила на емпатия отвътре и отвън, вдъхвайки живот в същността на вашия бранд, той ще започне да вижда отвъд обичайното, като ще процъфтява всяка година. Така ще се превърне в бранд, който обича хората. И бранд, който хората обичат.

Затова го нарекох „семпатия“, като премахнах интервала между съюза „с“ и думата „емпатия“, се получи ново словосъчетание, което носи в себе си различно значение.

Бранд, който свързва хората. 

 

Моето „Защо“ в партньорството?


Виж отвъд това, което правиш.

Открих, че човечността, която ме движи напред, може да се превърне в неограничен източник на идеи за компании, които вярват, че истински бранд е онзи, който свързва хората и вълнува с човеколюбие, преплетено с творчески подход и желание за осъзната промяна.

Бранд семпатия

 

„Нека продължим да се свързваме с творческата изобретателност на човешкото съзнание и да култивираме силата на взаимодействието на човек с човека.“

из „Емоцията на марката. Творчески уроци по лидерство от кариерата ми в NIKE“, Грег Хофман


 

Партньорство и истории, разказани в блога

Виж възможностите за участие – тук.

Виж повече за мен:

Свържи се тук и попитай още:

e-mail: hello@violine.bg

Творческа концепция и авторски снимки:

Виолина Харалампиева